سونو ان تی بگه احتمال زیاد دختره یعنی دیگه صد درصده؟

۱۰ پاسخ

اره درسته

نه صد درصد نیس احتماله

برا من ان تی و انومالی یکی رو گفت

میتونستید ای یکی رو تحت نطر پزشک باردار میشدی که پسر دار بشی اگه شوهرت ناراحته

دختر و پسر بودن هم به اسپرم قوی و ضعیف بودن مرد بستگی داره

چند تا دختر داری؟

۹۰ درصد بله

ن عزیزم صددرصد نیست

بازم باید صبر کنی تا انومالی
ولی خب انتی و انومالی دختر من درست بود

برای من که درست بود گفت دختره دختر شد

نه به احتمال دختر دل نبند

سوال های مرتبط

مامان ؟♥️ مامان ؟♥️ هفته بیست‌وسوم بارداری