اره درسته
نه صد درصد نیس احتماله
برا من ان تی و انومالی یکی رو گفت
میتونستید ای یکی رو تحت نطر پزشک باردار میشدی که پسر دار بشی اگه شوهرت ناراحته
دختر و پسر بودن هم به اسپرم قوی و ضعیف بودن مرد بستگی داره
چند تا دختر داری؟
۹۰ درصد بله
ن عزیزم صددرصد نیست
بازم باید صبر کنی تا انومالی
ولی خب انتی و انومالی دختر من درست بود
برای من که درست بود گفت دختره دختر شد
نه به احتمال دختر دل نبند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.