همچی اندازه داره خب چاقیم زیادم ادمو زشت میکنه لاغری زیادم زشت ترر
ایول،دختر باید لاغر باشه هرچقد بیشتز بهتر ب حرف کسی اهمیت نده
از من لاغر تر نیستی😬😬😁😂
چطور میتونی هیچی نخوری گشنت نمیشه؟؟
خوشبحالت من بعد انقد میخورم اندازه کره زمین نشم خوبه
کاس منم لاغر میشدم😭
کاش منم لاغر بشم😑
به منم بگو چیکار کردی
کاش شکمت با شکم مه جابه جا میشد😂😂
دست راستت رو سر من😬🤦🏼♀️
منم کلا علاقه ای ب غذا خوردن ندارم به زور روزی یه وعده میخورم 😩
منم حوصله هیچی ندارم😢
عشقم بیا خونه ما
یه غذاهایی با طعم بهشت بهت میدم
میفهمی مزه اصلی غذا چیه
ظرف یک هفته اضافه وزن میاری
یه چند تا غذا رو خیلی خوشمزه درست میکنم 🤤🤤🤤
من مثل چی غذا خوردن رو دوست دارم و زیاد میخورم هر کسی میدید میگفت کجات میره این همه میخوری و ۴۳کیلو بودم سایز۳۴
قرص چاقی گرفتم استفاده کردم الان ۵۰کیلو شدم سایز۳۸
لاغری زیاد خوب نیس
کاش یکم منم مث تو بودم
متاسفانه وقتی عصبی میشم یا ناراحت فقط باید بخورم تا آروم شم
چندکیلویی
اشتهاآور بخور یا مولتی ویتامین حداقل
خب چرا ؟ نمیتونی بخوری یا خودت نمیخای؟؟ منم لاغرم ولی همیشه دوس داشتم به حد نرمال خودم برسم
عزیزم اینجوری ک میگی هیچی نمیخوری بدنت ضعیف میشه خیلی عوارض داره برات
عزیزم چیکار میکنی برای لاغری ؟
رژیم اینا میگیری
راز موفقیت لطفاً
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.