۵ پاسخ

بنظرتون اشکالی داره بچه پنج ماهه رو بزاریم بشینه واطرافش بالشت بزاریم؟

خصوصی بمن پیام بده عکس دارم از غذاهایی ک میشه داد ب نوزاد برات بفرستم

شیر گاو نمک شکر عسل تا یک سالگی ممنونعه

من ارد برمج و با ابجوشیده سرد هم میزنم میزارم رو حرارت بعد ک غلیظ شد با یکم شیر خشک ۱۵تا۳۰میل قاطی میکنم

دکتر به من گفت شیر از ۶به بعد

نه نده
من فرنی حریره بادام و پوره سیب زمینی میدم
آرد برنج یکم شکر و کره پاستوریزه رو با شیر پاستوریزه میپزم
پوره سیب‌زمینی هم با شیر پاستوریزه

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی ۶ ماهگی