۵ پاسخ

عالیه عزیزم دختر منم ۳۶۰۰ به دنیا اومد دو ماهگی ۵۸۰۰ بود .بهداشت گفت اضافه وزن داره😄چهار ماهگی هم ماشالله ۸/۲۰۰ بود

دخترمن وزن تولد ۳۶۰۰بود داخل ۷۰ روزگی ۵ کیلو بود بهداشت گفت خوبه وزنش ...میخوام هفته دیگه ببرمش وزن۳ماهگی

نه خوبه

خوبه بنظرم

عزیزم باید بهداشت بگه

سوال های مرتبط