۱۰ پاسخ

جنسیت رو فقط اسپرم تعیین میکنه این حرفا همش خرافه اس

میگند از تخمدان راست که تخمک آزاد بشه بچه پسر میشه اگه از چپ ازاد بشه بچه دختر میشه ولی این ا هیچ پایه و اساس علمی نداره

نبابا ربطی نداره که
مثلا یکی دوتا تخمدانش آزاد میکنه دوقلو باردار میشه ولی جنسیت یکیه چی بگه پس😂😐

منم از دکتر شنیدم این حرفو حالا چند درصد حقیقته نمیدونم

اینا عقبمانده ان تو عمرشون یه خط هم علمی نخوندن و مطالعه نداشتن! 👍🏻

😁😁😁

از کجا میدونین از چپ آزاد شده یا راست
خوب اکثرا تو هر دوتا تخمدان فولیکول هست ولی اینکه کدومش آزاد بشه و کدومش بگیره رو از کجا میدونین؟

ربطی نداره اصلا..من از تخمدان چپ ازاد کردم بچم پسره
اینارو از کجاشون درمیارن تفت میدن🤦🏻‍♀️

منم وقتی تازه عروس بودم مادر شوهرم می‌گفت شب روی پهلوی راست بخواب بچت پسر بشه منم از لجشون روی پهلوی چپ می‌خوابیدم بچه ی اولم دختر شد

چه حرف بیخودی
اینا ممکنه حتی دیپلم هم نداشته باشن بعد با اعتماد به نفس میان تز هم میدن🫤

سوال های مرتبط