۴ پاسخ

عزیزم هررررچیزی به اندازه کم مشکلی نداره اما بهتره تا سه ماهگی جگر .زعفرون غلیظ.اب هویج. کنجد نخوری سیگار و قلیون هم کلا نکشی

نخوری بهتره عزیزم برا جاریم میگف نخپر دکتر

بنظرم نخوری بهتره

نه نخوری بهتره. من ۹ ماه بارداریم نخوردم

سوال های مرتبط