رب توی غذا از کی واسه نی نی ها مجازه؟؟

۷ پاسخ

از۸ماه گوجه مجاز
رب بعد ی سال

من اژ هشت ماه پوره گوجه ریختم فعلا نمیزنم رب ب غذاش

من رب خونگی میزنم نمک نداره

من ک غذاخودمونومیدم میزنمم

پوره گوجه درست کن براش

رب های بیرون اشغاله ب درد بچه نمیخوره
رب خونگی از ۷ مره میشه ب غذا هاشون زد

منکه یه کوچولو از رب خانگی میریزم

سوال های مرتبط

مامان 🌿تیانا و آرتین مامان 🌿تیانا و آرتین ۱۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی