دخترم زردی گرفته چیکار کنم

۸ پاسخ

دكتر ببر

خودت ترنجبین و شیر خشت درست کن بخور دقت کن خودت بخور به بچه ندی هم شیرت زیاد میشه هم صاف میشه آب انارم خوبه و زیاد بهش شیر بده

تند تند بهش شیر بده خیلی لباس گرم نپوشون دمای بدنش پایین باشه هرچی بیشتر دستشویی کنه زردیش زودتر رفع میشه یه ازمایش بده عددش رو با دکتر مشورت کن اگه لازم بود خونه دستگاه بیار

شیر زیاد بهش بده
جاشم گرم نباشه،لباسم کم تنش کن زود رفع میشه

اب قند بده یکم باعث میشه زود دسشویی کنه و زردیش بره من خاهرمو مامانم اینجوری زردیشو برد

تند تند شیرش بده اگ میتونی شیرخشکم بده درکنارش
یه آزمایشم اگ ببری بگیرن ازش بدونی چنده زردیش خوبه
من بردم رو ۱۲ بود دکتر یه روز بستریش کرد بمونه تو دستگاه بعدشم تند تند شیرش دادم

حواست باشه خیلی بالا نره خدایی نکرده برای مغز ضرر داره دور از جونش

خیلی زود زود بهش شیر بده.حتی اگر میتونی بهش کمکی شیر خشک بده چند روز زردیش دفع بشه

سوال های مرتبط

مامان تیام و تیانا مامان تیام و تیانا ۱۱ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۲ ماهگی