بچها دخترم زردی گرفته چیکار کنم دسترسی به دکتر ندارم

۸ پاسخ

دسترسی چیه حتما باید ببری دکتر

بدنشو با عرق کاسنی بشوز

تند تند شیر بده ادرار کنه

حتما آزمایش بگیر ازش که بدونی عددش چنده ولی حواست باشه اصلا گرمش نشه و لباس زیاد تنش نکن. هرچی میتونی شیر بده که دفعش زیاد بشه، اگه شیر خودت کمه شیرخشک هم بده. با عرق بید هم بدنش رو بشور.

باید ببری آزمایش بگیری ببینی چنده زردیش یه وقت زیاد باشه باید حتما بستری شه

تا میتونی شیر بده بهش از بدنش زودتر بره بیرون. اگه شیر خودتو میدی گرمیجات نخور فعلا. بچه رو هم زیاد لباس تنش نکن بدنش گرم نشه،چون هرچی گرمش بشه زردیش بیشتر میشه. ترنجبین و شیرخشت هم خودت بخور.عرق کاسنی هم با پنبه بزن به صورت بدن بچه.

ترنجبین بهش بده

حتمن ببر دکتر ازمایش بده بفهمی چنده عددش

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا ۲ ماهگی
مامان تیام و تیانا مامان تیام و تیانا ۱۱ ماهگی