من سونو مرکزی پیش دکتر کشاورز میرم به نظرم خیلی دکتر با حوصله و خوبیه
طباطبایی خوبه ومحمد
اونی ک تو زیرزمین درمانگاه خیریه هست اونم خوبه
ن اصلا خوب نیست . برو طباطبایی از جاهای دیگه بهتره
یا محمد یا یک خانمی هست تو کوچه بانک ملت این دوتا خوبن
من که واس انومالی رفتم خوب بود دکترش خیلی مهربون و با حوصله بود
منم نمیدونم دیگه کجا برم اونجا افتضاح کردن حداقل سونو محمد بهتره
من قبل میرفتم خوب بود الان افتضاح شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.