مامانا ورامین سونو مرکزی کسی
رفته خوبه؟؟

۸ پاسخ

من سونو مرکزی پیش دکتر کشاورز میرم به نظرم خیلی دکتر با حوصله و خوبیه

طباطبایی خوبه ومحمد

اونی ک تو زیرزمین درمانگاه خیریه هست اونم خوبه

ن اصلا خوب نیست . برو طباطبایی از جاهای دیگه بهتره

یا محمد یا یک خانمی هست تو کوچه بانک ملت این دوتا خوبن

من که واس انومالی رفتم خوب بود دکترش خیلی مهربون و با حوصله بود

منم نمیدونم دیگه کجا برم اونجا افتضاح کردن حداقل سونو محمد بهتره

من قبل میرفتم خوب بود الان افتضاح شده

سوال های مرتبط

مامان قندعسلم💕 مامان قندعسلم💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری