۲ پاسخ

سرش و قطره بزن هرکدوم و دوست داره بزار تو دهنش
و اینکه ببین چه پستونکی مناسبش یکی بادومی دوست داره یکی ارتودنسی

ولش کن نگیره بهتره بعدا سخته بخوای از سرش بندازی

سوال های مرتبط

مامان هــایان👶🏻🤍 مامان هــایان👶🏻🤍 ۱۴ ماهگی