من درست کردم ب شدت خوشمژه بود
بعدشم شما وقتی الان ب زرده بگید بوگندو ب دخترتم بعدا تلقین میشه
بوی زرده بد نیست دیگه وقتی میپزه
کره یا کمی گلاب بزن
نه اصلا بوی بد نمیده یکم گلاب میریزم
اگ تخم مرغ جدا آبپز کنیم زردشو بزنیم توفرنی اشکالی داره؟
شاید اون تخم مرغ خراب بود یچیزی بود وگرنه اصلا بو نمیده ک چون پیر منم تخم مرغ خالی دوس نداره با فرتی میدم هیج بویم نمیده
اینجوری ولی من خرما میزنم وانیل یا گلاب هم میتونی نزنی بو هم نمیگیره اگه زرده رو کامل هم بزنی و هیچ سفیده ای باهاش نباشه
زرده تخم مرغ رو که نباید با فرنی بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.