۴ پاسخ

من ابپز میکنم دخترم همینجکری ساده دوس داره بخوره با کره یا با فرنی دوس نداره

هم داخل کوکو و پنکیک هاش

هردوشو میتونی بدی
هم آب‌پز
هم نیمرو با کره خیلی کم

آبپز کن زرده شو دربیار
من با فرنی میدم بهش
دستورشم گذاشتم

سوال های مرتبط