ی بیماری خودایمنیه دیگ
منم دارمش
نمیدونم من شیردهی دارم تو این بارداریم و استراحتم کمه و خوابم بهم ریخته، شاید بخاطر اینا تیروئید بارداری گرفته باشم
منم از اول بارداری تیروئید گرفتم ،دکتر گفت چون ۳ ماه اول بارداری خیلی حالت بد بود و هیچی نخوردی و فقط بالا اوردی تیروئید گرفتی و بدنتو درگیر کرده .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.