خانوما تیروئید تو بارداری بر اثر چی ایجاد میشه ؟

۳ پاسخ

ی بیماری خودایمنیه دیگ
منم دارمش

نمیدونم من شیردهی دارم تو این بارداریم و استراحتم کمه و خوابم بهم ریخته، شاید بخاطر اینا تیروئید بارداری گرفته باشم

منم از اول بارداری تیروئید گرفتم ،دکتر گفت چون ۳ ماه اول بارداری خیلی حالت بد بود و هیچی نخوردی و فقط بالا اوردی تیروئید گرفتی و بدنتو درگیر کرده .

سوال های مرتبط

مامان امیر رضا مامان امیر رضا ۴ ماهگی