۶ پاسخ

اره عزیزم واجبه غربالگری هست سندروم اینارو نشون میده حتما باید انجام بشه هم سونو هم آزمایش

نمیدونم چرا دکتر من تو نسخه فقط سونو انتی رو نوشت آزمایشش رو ننوشت خودم بعد سونو برم آزمایشگاه ازم میگیرن آزمایشو؟

واجب ترین سنووازمایش

سنوو ازمایش مکمل هم هستن نمیشه یکیشو بدی یکیشو ندی مشکلات جنینو بررسی میکنن سندوم و مشکلات و بیماریا یکیم انومالی داری ۱۷هفته تا۱۸هفته

بله آزمایش إنتی و سونوگرافی خیلی هم واجبه مال تریزومی و سندروم داون حتما باید انجام بشه

بله واجبه.
غربالگری مرحله اوله

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
یعنی میشه 🥺 یعنی میشه 🥺 قصد بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان تو دلی❤ مامان مامان تو دلی❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری