اره عزیزم واجبه غربالگری هست سندروم اینارو نشون میده حتما باید انجام بشه هم سونو هم آزمایش
نمیدونم چرا دکتر من تو نسخه فقط سونو انتی رو نوشت آزمایشش رو ننوشت خودم بعد سونو برم آزمایشگاه ازم میگیرن آزمایشو؟
واجب ترین سنووازمایش
سنوو ازمایش مکمل هم هستن نمیشه یکیشو بدی یکیشو ندی مشکلات جنینو بررسی میکنن سندوم و مشکلات و بیماریا یکیم انومالی داری ۱۷هفته تا۱۸هفته
بله آزمایش إنتی و سونوگرافی خیلی هم واجبه مال تریزومی و سندروم داون حتما باید انجام بشه
بله واجبه.
غربالگری مرحله اوله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.