۲۸ پاسخ

نمی‌دونم چرا احساس میکنم عصبی هستی 🫣😂😁۲۴

اوه اوه بنظرم از این ادمای بداخلاق جدی هستی🤣سن هم ۳۶یا۳۷

احساس میکنم خشن و تندهستی ۲۸یا۳۰

🟥🟥🟥سن ۳۰
چشمات قشنگه ولی ژل لب بزن
اخلاقم سلیطه

زبون دراز و عصبی سنتم ۳۳

اول چشم بودی بعد دست و پا در آوردی😍😁ماشاالله زیبایی و پوست عالی داری.
میخوره که مغرور باشی🙈نمیدونم حدسم درسته یا اشتباه

نصفه صورت بالا منظورم چشم ابرو و نصف بینی شبیه ژینا کلانتری هستی

33 سال 😌

چقدر چشمات زیباس

ماشاالله پوستت عالیه خوشگلم ک هستی دیگه ت عکس خودتو یکم عصبی کردی چرا؟

چ پوستیی چ می‌کنی براش ؟
شبیه عروس عمومی

به نظرم مغرور و جدی و مبادی آداب شدید
در عین حال یه غمگینی خاصی هم ته چهرتون هست

سن ۲۴
اخلاق خانوم

۳۰بنظرم

۳۵الی ۳۷سن
ادم جدی هستی

28 میخوره بهت
زیبا و سفیدی.یکمی عصبی زود از کوره در میری ولی بعدش پشیمون میشی ولی اگه پاش بیفته خانواده شوهرو میزنی😁
مهمون نوازی و کدبانو و مدرن.

خوشگل و زیبا تو چشمات یه غم هست درونگرا هستی و بروز نمیدی غمهاتو سنت هم سی میخوره

۲۹ سال.

عاشق چشمات شدم🫠😍بنظرم خیلی باوقار و متینی و سنتم حدودای ۲۵/۲۶

چه چشای قشنگی داری

برای من عکس باز نمیکنه

سنت ک سن خودت هون 33 یا 34 بنظرم من جدی و عصبی از اون خانو مایی ک خودشونو میگیرن😅 صورتت و پوستت عالیه فقط لبات ژل بزنی خوشگلتر میشی

۳۰ساله با سیاست و حسود

انقد دوس داشتم قیافم جدی باش اما هرکی میبینه میگه خونگرم مهربون 🤣🤣🤣🤣

۳۰ بت میاد . ببخشید از اونا ک حرف حرف خودشونه😅

بین 35 تا 40
اخلاق نمیدونم اما فکر نکنم 🥴😂

چ چهره دلنشینی داری😍

روتین پوستیت چیه

سوال های مرتبط

مامان ❤️آرش ونفس❤️ مامان ❤️آرش ونفس❤️ ۵ سالگی
مامان مارال وتودلی💙 مامان مارال وتودلی💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فاطمه🩷حسین🩵 مامان فاطمه🩷حسین🩵 ۵ سالگی