نمیدونم چرا احساس میکنم عصبی هستی 🫣😂😁۲۴
اوه اوه بنظرم از این ادمای بداخلاق جدی هستی🤣سن هم ۳۶یا۳۷
احساس میکنم خشن و تندهستی ۲۸یا۳۰
🟥🟥🟥سن ۳۰
چشمات قشنگه ولی ژل لب بزن
اخلاقم سلیطه
زبون دراز و عصبی سنتم ۳۳
اول چشم بودی بعد دست و پا در آوردی😍😁ماشاالله زیبایی و پوست عالی داری.
میخوره که مغرور باشی🙈نمیدونم حدسم درسته یا اشتباه
نصفه صورت بالا منظورم چشم ابرو و نصف بینی شبیه ژینا کلانتری هستی
33 سال 😌
چقدر چشمات زیباس
ماشاالله پوستت عالیه خوشگلم ک هستی دیگه ت عکس خودتو یکم عصبی کردی چرا؟
چ پوستیی چ میکنی براش ؟
شبیه عروس عمومی
به نظرم مغرور و جدی و مبادی آداب شدید
در عین حال یه غمگینی خاصی هم ته چهرتون هست
سن ۲۴
اخلاق خانوم
۳۰بنظرم
۳۵الی ۳۷سن
ادم جدی هستی
28 میخوره بهت
زیبا و سفیدی.یکمی عصبی زود از کوره در میری ولی بعدش پشیمون میشی ولی اگه پاش بیفته خانواده شوهرو میزنی😁
مهمون نوازی و کدبانو و مدرن.
خوشگل و زیبا تو چشمات یه غم هست درونگرا هستی و بروز نمیدی غمهاتو سنت هم سی میخوره
۲۹ سال.
عاشق چشمات شدم🫠😍بنظرم خیلی باوقار و متینی و سنتم حدودای ۲۵/۲۶
چه چشای قشنگی داری
برای من عکس باز نمیکنه
سنت ک سن خودت هون 33 یا 34 بنظرم من جدی و عصبی از اون خانو مایی ک خودشونو میگیرن😅 صورتت و پوستت عالیه فقط لبات ژل بزنی خوشگلتر میشی
۳۰ساله با سیاست و حسود
انقد دوس داشتم قیافم جدی باش اما هرکی میبینه میگه خونگرم مهربون 🤣🤣🤣🤣
۳۰ بت میاد . ببخشید از اونا ک حرف حرف خودشونه😅
بین 35 تا 40
اخلاق نمیدونم اما فکر نکنم 🥴😂
چ چهره دلنشینی داری😍
روتین پوستیت چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.