نظرتون راجب اسم پارمیس چیه

۵ پاسخ

اگ خودت دوس داری خیلی قشنگه مهم خودتی فقط😍

قشنگه😍

من سر انتخاب اسم علاوه بر اینکه دوست داشتم ب روز و قشنگ باشه معنی اسم خیلی مهم بود برام ،

مهم دل خودته عزیزم

قشنگه

سوال های مرتبط

مامان مارال وتودلی💙 مامان مارال وتودلی💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ضحی(ضحا) مامان ضحی(ضحا) ۵ سالگی
مامان امیر رضا مامان امیر رضا ۵ سالگی