۲ پاسخ

ناخن نزدی؟
من چندین بار اینجور شدم و رفتم زایشگاه و گرفتاری و سونو اورژانسی و آزمایشات اورژانسی و همشونم بدونه مشکل ....بعد متوجه شدم ک ناخن میزدم😂😂😂

برو دکتر عزیزم

سوال های مرتبط