بچها دو روز. دهنم تلخ میشه و ترش میکنم. از چیه

۵ پاسخ

قرص ناشتا بخور خوب میشی امپرازل ۱۰ بخور هر روز تا یک هفته ان شالله خوب میشی من تا سه ماه همش میخورم الان گاهی میخورم

از اسید معدته باید کنترل شه

قدیمیا میگن بچه وقتی داره مو درمیاره مامان اینشکلی میشه😍🥺

وای منممم دکتر بهم قرص معده داده

از علائم بارداریه😐😂

سوال های مرتبط

مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته خدا🩵 مامان فرشته خدا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی