بچها چ کنم ترش کردم دهنم بو بد میدن نفخ دارم دکترمم نیستش

۳ پاسخ

ترش کردن تو ماه هفتم طبیعیه عزیزم میگن موهای بچه داره تشکیل میشه

یکم عرق نعنا بخور

اگه اسید معده ات بالا میاد صبح قرص پنتوپرازول بخور این تجویز دکترم بوده و منو نجات داد از درد اسید
آدامس نعنایی بجو و کلا عرق نعنا برای نفخ خوبه

سوال های مرتبط

مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته سی‌وپنجم بارداری