۷ پاسخ

عذا ایرانی جماعت یا برنج داره یا نون یا ادویه خودش عامل ترش کردنه حالت خوبه ها عذا عذاست فقط

یکمممم زنجبیل با چای
ادامس خیلی خوبه
اگ کلافت میکنه فاموتیدین

من که فقط بستنی وانیلی آرومم میکرد

تحمل و صیر

فصل نارنج دوای درد معده نارنج

من دکترم گفته بود توی یه لیوان آب سرد در حد ¼ قاشق مرباخوری پودر زنجبیل بریزم بخورم، واقعا اروم میکرد

شربت آدی ژل

سوال های مرتبط

مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۸ ماهگی