ممکنه سنگکیسه صفرا داشته باشی برودکتر
اگه حالت تهوع داری سنگه اگه نداری ممکنه پولیپ باشه
یبوست نداری!؟
اتفاقا منم اونجام یکم بالا تر شاید و داخل سینم نیز میکشید درد میکرد دیشب خیلی بیشتر بود دردش
یا این که سنگینی بلند کردی
عزیزم من اینطور بودم دکتر رفتم گف چیز سنگین بلند کردی
من قبلش خونه تکونی انجام داده بودم بم فشار اومده حتی به سختی هم نفس میکشیدیم مسکن خوردم دو سه روزی بهتر شدم
باردار نیستی؟
نه معده نیست
دنده هست فکر کنم.ضربه نخورده؟یا چیز سنگین بلند نکردی؟
اگر شیر میدی سینتو کامل بدوش ببین بهتر میشه؟
مسکن بخور یکی دو روز بگذره اگ خوب نشد بعد برو منم بعضی پقتا ی جاهاییم خیلی شدید درذ میکنه مسکن میخورم بعد دو سه روز غیبش میزنع
منم دردمیکنه همش میترسم ازقلبم باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.