منم شنیدم باید در حد یه قاشق اینا خورد
من خودم از ترسم خیلی چیزارو نمیخورم
من ک شنیدم ضرره اگ هوس کردی در حد یک تا دو لقمه بخور
زیادش مضر بخاطر یه چیزی که داخلش هست هفته ای یکی دوبار در حد چند لقمه اوکیه
نه من میخورم
نه اتفاقا خیلی ام خوبه،من صبحا کنار صبحانم بجای شکر ،عسل میخورم
نه گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.