سلام عسل تو بارداری ضرر داره بخوریم یا نه؟

۶ پاسخ

منم شنیدم باید در حد یه قاشق اینا خورد
من خودم از ترسم خیلی چیزارو نمیخورم

من ک شنیدم ضرره اگ هوس کردی در حد یک تا دو لقمه بخور

زیادش مضر بخاطر یه چیزی که داخلش هست هفته ای یکی دوبار در حد چند لقمه اوکیه

نه من میخورم

نه اتفاقا خیلی ام خوبه،من صبحا کنار صبحانم بجای شکر ،عسل میخورم

نه گلم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۲ ماهگی
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ن‍‌ب‍‌ات‍‌م🍌🍓 مامان ن‍‌ب‍‌ات‍‌م🍌🍓 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قند مامان مامان قند مامان ۳ ماهگی
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته چهاردهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری