نه بخور نوش جان
خیلی هم خوبه
منم خوردم از اول زایمان تا الان
ما که اینجا میگن وقتی زن زایمان میکنه کل گوسفند میتونه بخوره همه جاش سرشار خاصیته😂از کله پاچه و چلو گوشت و جیگر و دل و...😅
منو نزاشتن تا ۴۰ روز بخورم میگفتن شیرت بند میاد نمیدونم قدیمیا میگن
مادرشوهرم میگف من تو شیردهی جیگر میخوردم شیرم لخته لخته میشد . نمیدونم الکی میگف یا نه
نه اگر زردی ندارع بخور
بخورگلم خیلی خوبه
خیلی خوبه بخور حتما
نه من که میخورممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.