خانوما شیر میدم جیگر گوسفند بد نیس؟

۱۰ پاسخ

نه بخور نوش جان

خیلی هم خوبه

منم خوردم از اول زایمان تا الان

ما که اینجا میگن وقتی زن زایمان میکنه کل گوسفند می‌تونه بخوره همه جاش سرشار خاصیته😂از کله پاچه و چلو گوشت و جیگر و دل و...😅

منو نزاشتن تا ۴۰ روز بخورم میگفتن شیرت بند میاد نمیدونم قدیمیا میگن

مادرشوهرم میگف من تو شیردهی جیگر میخوردم شیرم لخته لخته میشد . نمیدونم الکی میگف یا نه

نه اگر زردی ندارع بخور

بخورگلم خیلی خوبه

خیلی خوبه بخور حتما

نه من که میخورممم

سوال های مرتبط

مامان اقاشاهان مامان اقاشاهان ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۵ ماهگی