اونایی ک تجربه دارید قنداق سویسی بگیرم یا نه؟

۹ پاسخ

من بخاطر این گرفتم که وقتی میان دیدن بچه حتی خانواده خودم چون حساسم سر درست گرفتن بچه خیلی خوبه

سلام مامانای مهربون
من تو باسلام غرفه دارم اسمش کیکو شاپ هست، مثلا قیمت این ست 19 تکه 1700
میتونید تو روبیکا هم بهم پیام بدین اینم آیدیم ، در خدمتم
‌@kiko149

تصویر

اره خیلی کاربردیه

بعله ب شدت کاربردیه

اره برا من خیلی کاربردی بود
کلا تا ۲ یا ۳ ماه بچه داخلشه
میخوای بدی بغل کسی داخل اون بزار بده
میخوای شیرش بدی و ...
بچه کوچولو ظریفه بهتره توو دست کسی نره میزاری داخلش

من شنیدم خیلی خوبه سفارش دادم

بله خیلی خوبه حتما بگیر روزای اول که بغل کردن نوزاد سخته خیلی کمکت میکنه

منم شنیدم توگهواره که خیلی خوبه خودم دوختم

اره حتما

سوال های مرتبط

مامان آقا آروین مامان آقا آروین روزهای ابتدایی تولد