چرا دخترم پشت پلکاش انقد قرمزه🥲🥺

تصویر
۹ پاسخ

برای پناه هم هست میگن بوسه فرشته اس ب مرور میرن

بوسه فرشته هست تا ۳ ماهگی نهایت ۶ ماهگی از بین میره
دختر منم چشم راستش داشت
من عاشقش بودم
الان کامل رفته

دختر منم داره

دختر من داره 🥰

دختر منم داره میگن به مرور کمرنگ میشه بعد میره

پسر منم همینطوره

برای دختر منم هست هنوز ولی کمرنگ تر شده ب مرور میره

پسر منم همینجوریه

هیچیش نیست بابا .
دختر منم یکم اینجوری.
نوزادن‌
آدم بزرگ که نیستن.
یه لقمه آن میشه بخوریشون

سوال های مرتبط

مامان دُردونـھ 🎀 مامان دُردونـھ 🎀 ۱۳ ماهگی