برای پناه هم هست میگن بوسه فرشته اس ب مرور میرن
بوسه فرشته هست تا ۳ ماهگی نهایت ۶ ماهگی از بین میره
دختر منم چشم راستش داشت
من عاشقش بودم
الان کامل رفته
دختر منم داره
دختر من داره 🥰
دختر منم داره میگن به مرور کمرنگ میشه بعد میره
پسر منم همینطوره
برای دختر منم هست هنوز ولی کمرنگ تر شده ب مرور میره
پسر منم همینجوریه
هیچیش نیست بابا .
دختر منم یکم اینجوری.
نوزادن
آدم بزرگ که نیستن.
یه لقمه آن میشه بخوریشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.