۵ پاسخ

دختر من بین ابروهاش داره منم نگرانم که میره یانه

دخترمنم داره

پسرمنم پشت گردنش داره طبیعیه

اسم این قرمزی پشت گردن و یا سر (آنجل کیس یا بوسه فرشته) قدیمی‌ها معتقد بودن زمانی که نوزاد به دنیا میاد یک فرشته میبوستش اگر شدت این بوسه زیاد باشه قرمز میشه🥰 و باعث خوش‌شانسی نوزاد در زندگی میشه.
گاها تا ۵ سالگی میمونه و بعد محو میشه. نگران نباشید.

مال بچه منم هست طبیعی نترس

سوال های مرتبط

مامان دُردونـھ 🎀 مامان دُردونـھ 🎀 ۱۳ ماهگی
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی