سلام لک یا خونریزی لانه گزینی اگه کسی داشته بگه ممنونم

۴ پاسخ

من سر هر دو بارداری داشتم
این دومی که خونریزی بود و کارم به شیاف رسید و استراحت

سلام خانما خوبین من تنبلی داشتم قرص خوردم کامل پریود شدم بعد دیگه نشدم۴ماهه یادمه سینه هام بدجوری درد میکردن و حساس شده بودن بعضی وقتا هم لکه داشتم خیلی کمم دیروز ۱۰ روز قبل تست زدم هاله دوم خیلیییییییییی کم رنگ بود زیادم وایستم کمرم درد میکنه نظرتون چیه ایا مثبتع

من یک قطره قهوه ای بود

من لک داشتم نمیدونستم باردارم فک کردم میخوام پریود بشم کلی هم گرمی خوردم

سوال های مرتبط