۶ پاسخ

من پرسنل آزمایشگاه بودم عزیزم
توی هفته شما کاملا طبیعیه عددش

واسه منم دقيقا بالا تر بود دكتر گفت تو بارداري بالا ميره مشكلي نيست

برا منم ۱۴ هست فردارقراره ببرم دکترم ببینه
عفونت ادراری ام ندارم

اره ازمنم کمی بالاتربوددکترگفت برای خانمای باردارطبیعیع

مال منم همینجور بود دکتر چیزی نگف

احتمالا یکم التهاب توی بدنته
شاید عفونت ادراری داری

سوال های مرتبط