من پرسنل آزمایشگاه بودم عزیزم
توی هفته شما کاملا طبیعیه عددش
واسه منم دقيقا بالا تر بود دكتر گفت تو بارداري بالا ميره مشكلي نيست
برا منم ۱۴ هست فردارقراره ببرم دکترم ببینه
عفونت ادراری ام ندارم
اره ازمنم کمی بالاتربوددکترگفت برای خانمای باردارطبیعیع
مال منم همینجور بود دکتر چیزی نگف
احتمالا یکم التهاب توی بدنته
شاید عفونت ادراری داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.