همچنان میخوره...
دکترهم گفت تا یکسالگی بده
صدرا الان قشنگ کامل غذا میخوره برنج خورشت اینا
یبار ببلاک ساده دادم بالا آورد شیر ولی نه در حد رفلاکس های اولش که پرتابی و حجم زیادی بود
بخاطر ج.ن.گ هم ای آر پیدا نمیشه
دکترش گفت با شیرسادش قاطی کنم
مثلا ۲پیمونه ساده،۳پیمونه ای آر
من هنوز اي آر ميدم دكترش گفت فعلا تا ١.٢ ماه ديگه بايد بخوره
سلام مامان های عزیزمایه گروه دوستانه کاملادوستانه توروبیکاداریم اگه شمام مایلیدبامادوست بشین به آیدی زیرپیام بدین
@Maaryyamm81
من واکسن ۶رو که زدم دیگه ندادم باکمک پزشکش،گفتن که قاطی کنم مثلن۴پیمونه شیرمیدادم ۳تاای ار یکی ساده رفته رفته ای ار رو کم کنم و ساده زیاد شه بعدشم کلن بشه ساده،برای اینکه معدش قاطی نکنه یه وقت رفلکس بدترشه،منی که نان ای ار میدادم باید نان ساده میدادم چون نان بهش میافته،یکی که ببلاک ای ار میده باید ببلاک سادا بده
من هنوز ای آر رو باید با یه شیر دیگه قاطی کنم بهش بدم
من تا ۵ماهگی
من تا اوایل پنج ماهگی به پسرم
۶ ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.