سلام مامانا عزیز من هماتوم دارم این چند سی سی هست این

تصویر
۳ پاسخ

گلم لک بینی هم داری؟

مال من ۱۵ در ۶ بود شیاف گذاشتم و استراحت کردم خداروشکر خوب شد بعد دو هفته

چیز خاصی نیست نگران نباش فقط شیاف بذارچیز سنگین بلند نکن زیادم راه نرو برا من تو انتی جذب شده بود

سوال های مرتبط

مامان گلسا مامان گلسا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لئا مامان لئا هفته چهاردهم بارداری
مامان طاها،شکوفه بهار مامان طاها،شکوفه بهار هفته دوازدهم بارداری
مامان فاطمه حسنا مامان فاطمه حسنا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رامان و باوان مامان رامان و باوان هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی