بعد از قطره بینی میتونی چند قطره شیر خودتون بچکونی تو بینیش که مرطوب بمونه... خشک نشه محیط بینی
اسپری بزن بخور سرد تواتاقش بذار اگر بخور ندارم دوش حموم رو باز کن بغلت کن یکم دور از دوش بگیرش باز میشه ایشالا
هرروز 2 بار اسپری سدیم کلراید بزن
اسپری سدیم کلراید بزن براش عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.