خانما دخترم بینیش کیپ شده چیکار کنم

۸ پاسخ

قطره سدیم کلراید در هر طرف یک قطره . بعد که نرم شد دستمال کاغذیو لول کن داخل بینیشو تمیز کن

منم فک کنم دخترم سرما خورده

اسپی دی بی سالین بزن تند تندم تمیز کن با پوار

اسپری سدیم کلراید رو ۶ ساعتی ۱ یا ۲ قطره بریز تو بینیش اگه دیدی تا فردا بهتر نشد حتماااا ببرش دکتر

اگه خوب نشد حتما فردا ببرش دکتر که اگه خدای نکرده سرماخورده باشه به تعطیلات نخوری..

قطره سدیم کلراید بریز.. هیچ ضرری هم نداره

نمیدونم سرما خورده یا نه
گهگداری سرفه میکنه
بچم نمیتونه نفس بکشه

برا من دکتر اسپری دکو سالین نوشته

سوال های مرتبط