سلام خانما بینی دخترم خیلی کیپ شده چیکار کنم؟؟

۳ پاسخ

قطره سدیم کلراید بریز خوب میشه یکی دو قطره تو هر طرفش بریز

سلام گلم میایی گروه فقط اهوازیهااا خوشحال میشم روبیکاه

اسپری بینی سدیم کلراید بزن خوبه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۷ ماهگی