سدیم کلراید من اسپری بینی هم ۱۲ ساعتی میزنم نمیزاااره فینگیر بزنم ولی اگ بزنی خوبه
رینوسالتین
ک همون کلراید سدیمه
سلام ایرانخودرو امروز روز اخر ثبت نامش هست
طرح عادی ،مادران،ماشین های فرسوده
اگرخواستین ثبت نامتون کنم یا شماره تماس بزارید یا ب آیدی روبیکامDBW12345
یا به آیدی ایتام @Hk0986 پیام بدید همچنین کانال درمورد دنبال کردن خبر های ایرانخودرو...... میتونید عضو بشید
سدیم کلراید، یعنی آب نمک، داروخونه میده بدون نسخه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.