بینی دخترم کیپ شده ازچه قطره لستفاده کنم؟

۴ پاسخ

سدیم کلراید من اسپری بینی هم ۱۲ ساعتی میزنم نمیزاااره فینگیر بزنم ولی اگ بزنی خوبه

رینوسالتین
ک همون کلراید سدیمه

سلام ایرانخودرو امروز روز اخر ثبت نامش هست
طرح عادی ،مادران،ماشین های فرسوده
اگرخواستین ثبت نامتون کنم یا شماره تماس بزارید یا ب آیدی روبیکامDBW12345

یا به آیدی ایتام @Hk0986 پیام بدید همچنین کانال درمورد دنبال کردن خبر های ایرانخودرو...... میتونید عضو بشید

سدیم کلراید، یعنی آب نمک، داروخونه میده بدون نسخه

سوال های مرتبط

مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی