عزیزم نشخوار گفتی طبیعیه من الان از چیزهای بزرگ به کوچیک تبدیل شده اما نمدونم چرا نگرانم که کی میره
مامان کنجد میشه درخواست بدی بهم میخواستم توی گفتگو پیام بدم نشد باید دوست بشیم چنتا سوال داشتم ازت عزیزم خودم پرم🙏♥️
من هم سینه ندارم در حدی که فک میکنم تازه در اومده 😂ولی خاهرم و مادرم سینه هاشون بزرگه
منم میترسم شیر نداشته باشم 😔
نه عزیزم ربطی ندارع منم سینه هام دقیقا کوچیکه من حتی شنیدم سینه های کوچیک شیربیشتری دارن
مث من منم اصلا سینه ندارم حس میکنم شیر نخواهم داشت
ب این چرندیات توجهی نکن،شیر از تو رگها میاد ن از تو گوشتای ممه،هر چی بزرگتر بیشتر ک نیس.
منم کوچیکه و به عمه هام رفتم عمه هایه منم کوچیکه ولی خیلی شیرشون خوب و زیاده و مامانم که بزرگه سر بچه هاش شیر نداشته به ژن ربط داره و خوردوخوراکت
خواهر من سایز سینه اش ۶۵ بود ولی بچه دنیا اومد کلی شیر داشت و سایز سینه اش شد ۸۰ تا دوسالم شیر داد من سایز۸۵ بودم یه قطره شیر نداشتم
من از یه پزشک متخصص زنان شنیدم میگن شیر دادن ژنتیکی هست اگه مامانت تونسته بهت شیر بده تو هم میتونی نترس منم سایز سینم ۶۰بود الان یکم بزرگتر شده نه خیلی ولی شیر دادن ربطی به غدد شیری داره نه سایزش
من هم سایز سینم همینقده دوتا بچه بزرگ کردم هر دو بی شیر و بدبختی هاش
من کلا سینه ندارم جوشه🤣 ولی برای شیردهی مشکلی نداشتم و شیرم هم زیاد بود
فقط مشکلش اینه که باید بچه رو بچسبونم به خودم
منم کوچیک بود و یکم فقط بزرگ شد..اما شیرم خوب بود نگران نباش ب این چیزا نیس
نه عزیزم ربطی نداره منم سایز سینهم کوچیکه شیرم خیلی زیاد بود
البته بچه من به پروتئین گاوی حساسیت داشت ۴ماه بیشتر شیر نخورد دیگه بعدشم شیر داشتم ولی چون پسرم نمیخورد مجبور شدم برم دارو بگیرم که خشک شه شیرش
منم سینه ندارم
همش میترسم شیر نداشته باشم
منم همین جوریم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.