هم هفته های من شما ام علائم ندارین

۷ پاسخ

من هیچ علائمی ندارم فقط سینه درد و زیر شکم

منم هلائم ندارم فقط سینه درد یکمی و اوایلش هم درد زیر شکم خفیف مثل پریودی همین

من میاد و میرع

من چهارماهه حامله بودم نفهمیده بودم
دختر دنبال علائم چی میگردی😂

منم علائم خاصی ندارم
تکرر ادرار ، درد زیر شکم مثل پریود ، حساس شدن سینها

من از هفته ۷ به بعد حالت تهوعم شروع شد سینه هامم بزرگ و سفت بود

من هم فقط سینه درد و گاهی اوقات حالت تهوع خفیف...

سوال های مرتبط

مامان فندوقی مامان فندوقی هفته دوازدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قند عسلم🍯🩵 مامان قند عسلم🍯🩵 هفته دوازدهم بارداری