من هیچ علائمی ندارم فقط سینه درد و زیر شکم
منم هلائم ندارم فقط سینه درد یکمی و اوایلش هم درد زیر شکم خفیف مثل پریودی همین
من میاد و میرع
من چهارماهه حامله بودم نفهمیده بودم
دختر دنبال علائم چی میگردی😂
منم علائم خاصی ندارم
تکرر ادرار ، درد زیر شکم مثل پریود ، حساس شدن سینها
من از هفته ۷ به بعد حالت تهوعم شروع شد سینه هامم بزرگ و سفت بود
من هم فقط سینه درد و گاهی اوقات حالت تهوع خفیف...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.