مامانا ما که سزارین دومی هستیم چی باید بشه بچه دنیا بیاد

۲ پاسخ

چیز خاصی نباید بشه عزیزم مجبوریم باز سزارین کنیم طبیعی نمیشه

همون باید سزارین شیم. دیگه هفته های اخر بریم نوبت عمل بگیریم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری