بذار روال طبیعی خودشو پیش برن
ماه آخر پیادهروی کن،ورزش زایمان طبیعی کن.من شنیدم قرص گل مغربی ماه آخر میخورن
اگه طبیعی باشی زودتر میشه
دخترم ۸ ابان بود شده ۲۴ مهر
فک کنم اوایل مهر ب دنیا بیاد نیمه اول حساب میشه بازم خودت تحقیق کن
والا من تا جایی که میدونم تا۳۱شهریور فقط نیمه اولی هستن بعدازاون تاریخ یکسال عقب میوفتن
منم تاریخ زایمانم 3 مهره دلم میخاد ی هفته ای زودتر دنیا بیاد ک مث خودم شهریوری بشه
من برادرزاده هام 13مهربه دنیا اومدن نیمه اولی هستن
سزارین باشی دو هفته تا ده روز زودتر دنیا میاد دیگه
عزیزم تا۲۳ مهر نیمه اولی میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.