از برکات جمهوری اسلامی
دقیقاااا
مام ۴ تا گرفتیم شد نزدیک ۴ تومن
اصن دیگ نمیصرفع بخای ی خرید کوچولو واش خونت بکنی حتی
۴قلم خوراکی ورداری شده ۵ ۶ تومن
خدا باعث و بانیشو لعنت کنه
نه مهموني ميشه رفت نه مهموني داد نه رستوران نه مسافرت نه خريد نه دل خوش ….اي داد 💔
منم گرفتم ۱ تومن بزرگم نبوددد خدا لعنت کنه باعث بانیشو
وحشتناکه هی سفره هامون داره کوچیکتر میشه
خدا لعنت کنه باعث و بانیشو 😵💫
بله واقعااا من چند روز پیش مهمون داشتم نزدیک چهار میلیون خرید کردم واسه یه سام اونم فقط یه نوع !
از لطف دولت عزیز بی دولت ماست واقعا نمیدونم بخندم یا گریه کنم
آره بابا گرون شده ماهم دیشب چهار تا مرغ خریدیم 3600
نگران نباش با کالابرگ دیگه غصه ای نداریم
کیلویی چند بود
کیلویی چند شده مرغ؟
اصلا یه خرید ماهانه ضروری نزدیک ۸ و ۹ تومن میشه ..
مگه چند کیلو بود؟؟؟ چه گرون
تبریز کیلویی ۳۵۰ گفت
چرا واقعا؟ من دیروز سه بسته سینه مرغ مزه دار شده گرفتم شده ۱و۱۰۰.
طرف شما گرونتره؟؟ هووووف چقدر همه چی گرونه... هیچ جور دخل و خرجا بهم نمیخوره
کیلو چند؟
مگه کیلو چند شده😒
ما دیشب مهمون داشتیم خریدیم کیلویی 350
🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.