خانما از کی میتونم روروئک بگیرم برای پسرم

تصویر
۵ پاسخ

من از۴گذاشتم از۵ راه افتاد
دکتر گف هروقت مایل ب نشستن بود

دکتر به من گفت اصلا‌روروئک خوب نیست و به لگن بچه آسیب وارد میشه

درستش ۸ ماه به بعده دیگه هیچ اسیبی نداره دکتر دخترم گفت

مگه نمیگن روروئک منسوخ شده بچه رو نزارین داخلش؟

۶ ماه به بعد

سوال های مرتبط

مامان گل پسری 💙👶🤰 مامان گل پسری 💙👶🤰 ۷ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۴ ماهگی