خانوما برای خواب نوزاد داروی مجاز خاصی هست؟

۶ پاسخ

خیر بچه رو خسته کنید میخوابه، سن کنجکاویشونه میخوان بیدار باشن

و اینکه دکترش گفت بچه هایی که خوابشون کمتره باهوش ترن و این علمی ثابت شدست ولی خب ما خسته تر میشیم دیگه🥱

دکتر بچه من گفت تا سه سالگی بچه حق خوردن هیچ داروی خواب آوری رو نداره عزیزم

من خواب پسرم کم بود دکترش قطره ملاتونین داد تأثیر داره کمی خدا رو شکر بی ضررم هست

برا چی دارو بدی شیرخودش خواب اوره

فک نکنم زیر یکسال باشه

سوال های مرتبط

مامان اسرا و ارکان مامان اسرا و ارکان ۱۷ ماهگی
مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز ۱۷ ماهگی