میتونی کاچی درست کنی یا با نشاسته ذرت دسر درست کنی یا توپک خرمایی درست کنی .من عصرا خرما هم میدم
پس ناهار نمیدی با شیر اب میوه که سیر نمیشه عزیزم .الان دیگه شیر واب میوه ومیوه جز میان وعده ها هستش . من صبحانشو میدم بعد تا ناهار شیر خودمو میخوره یکی دوبار اگه زود صبحونه بخوره مثلا ساعت ۸ونیم ۹ بخوره ساعت ۱۱ ونیم اینا میوه میدمش بعد ناهار میخوره بعد باز شیر بخواد میخوره البته با فاصله ها برا عصرش هم یا کیک خونگی میدم یا بیسکوییت میدم دستش میخوره یا یه میوه ی دیگه میدم تا شام که غذا میدم باز
پنکیک درست کن اوتمیل درست کن شیر برنج میوه با مغزیجات ماست میوه ای
واقعا سوال منم هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.