۱۷ پاسخ

واقعا راست میگید منم فکرم درگیر شد

قبل اینک از خونه بره بیرون جیششو بگیر یا نزدیک دسشویی عمومی یا مسجد درمانگاه ازمایشگاه جایی رسیدی ببرش دسشویی یمدت باید این روال طی بشه تا عادت کنه خودشو نگه داره

فکر منم هست بعد توالت عمومی که نمیشه بچه رو برد

قصری تاشو هست مسافرتی با خودت همرات باشه یه مدت

هرچی بزرگتر بشوند توان مثانه شأن میرود بالا الان پسر من حدود سه ساعت خودش نگه میداره

باید ی تایمی بگیریش که بیرون نری زیاد
توخونه باشی تا عادت کنه کمکم

واسه من یه بارم پیش نیومد بیرون جیشش بگیره اومدیم خونه سریع رفت دستشویی

وقتی میبری بیرون براش مای بی بی ببند. منکه میبندم وقتی میرم بیرون محض احتیاط باشه.یه مای بی بی اضافه ام با خودم میبرم. چون دخترم میتونه خودشو نگه داره دو هفتس از پدشک گرفتمش. جیش نمیکنه تا برمیگردیم خونه ولی مای بی بی میبندم خیالم راحت باشه

من هنوز استارت نزدم ولی همین که میگه جیش دارم میخوام ببرم دستشویی طولش میدم که کم کم بتونه نگه داره
در حد ۳۰ ثانیه معطل میکنم
البته هنوز قصد ندارم از پوشک بگیرم

ی ماه بشین خانت اوکی میشه

واقعا دردسره

ما دیروز ساعت ۲بیرون رفتیم تا ۸شب یکبارم نگفت جیش داره البته شبا هم تا صبخ یکبارم برا جیش بیدار نمیشه موقعه خاب میره ۱۲شب تا صبح ساعت ۱۰خداروشکر یکبار خطا نداشته پنح ماه گرفتمش روز اول دوبار خطا دادع فقط روز

تو خیابون هم خوب تو رد میشی باید جایی پیدا کنی دید نداشته باشه

عزیزم من خیلی وقته از پوشک گرفتم اول همیشه قبل بیرون رفتن حتما ببرش سرویس بعدش بیرون تا جایی میتونی نوشیدنی کمتر بخوره بهتره با این حال بازم ممکنه پیش بیاد من دیدم جاییم میتونم سریع ببرمش سرویس بهداشتی کافه درمانگاه یا پاساژ یا مرکز خرید که نزدیکم بوده

من اول داخل خونه گرفتم بیرون ما بیبی میزاشتم چون بدم میاد بچه هرجا جیش کنه کم کم داخل خونه کامل گرفته شد دیدم جیش نمیکنه برداشتم

دقیقا منم مثلاً خیابون تو ماه محرم ک میریم هییت ببینیم چیکار میکنیم 😐

بله 🫠

سوال های مرتبط