۱۱ پاسخ

درخواست میدی گلم

امیدوارم ، خیلی زیاد...‌

ناامید خسته

عزیزم توکل به خدا❤️✨

من فقط دعا میکنم اگه من بمیرم بچم هم همراهم باشه چون دنیای بعد از من براش سخت باشه

دقیقا منم به همین فکر میکنم که دعاهام بی فایده است

امید اول آخر همه ما خداونده ، این روزا تموم میشه ان شاءالله آرامش به زندگی ها برگرده

خاهر اینده بچها هیچی اخر تا چند سال دیگه یطوری میشه امشبو به خیر بگذرونیم گذشتیم

من افتضاحم فقط دارم اب جمع میکنم خودمون به جهنم بچه ام مهمه 💔💔

امیدوارم. چون خدا بنده هاشو فراموش نمیکنه

امیدواریم خدا بزرگه توکل کن عزیزم

سوال های مرتبط