عزیزم درخواست میدی حسابم مسدود شد الکی🥲🌸 میگن ک ۳۶ دیگ نمیره اگ بدشانس نباشیم😪وگرنه بوده بچه ۳۷ ۳۸ ک ۳ روز دستگاه بوده
من ۳۵هفته ۱روز دستگاه رفتن یکیشون ۱۰روز این یکی ۱۷روز دو روزه مرخص شده وزنشونم ۲۳۰۰او۲۲۰۰بود
من امشب رفتم نامه مو بگیرم واسه پنجم ک میشدم ۳۶ و ۴ روز ولی دکترم قبول نکردو نامه رو واسه پونزدهم نوشت😢😢😢
من ۳۵ هفته زایمان کردم دستگاه نرفتن
ای ننه جان 🤭😍😍❤️
دکتربمن گفت ۳۷ هفته.زایمان.دوقلودارم.
تازه گفت اگر جفتش چرخیده باشه طبیعی.
شماکدوم بیمارستان میرید؟
مگه درد داری یا انقباض ؟
بهداشت بهم گفت نینی سی و شش هفته کامله دیگه تقریبا آمپول ریه نزدی ؟
عزیزم منم دوقلو دارم و قراره ۳۶ هفته سزارین شم ولی چون شرایط ما فرق داره دکتر خودش میدونه زمان مناسبمون کیه ک هم به ما هم به بچه ها اسیب نرسه تو خودتو با تک قل ها یکی نکن
سلام ی قل رفت دسگا بخاطر اینکه گریه نکرد .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.