۹ پاسخ

عزیزم درخواست میدی حسابم مسدود شد الکی🥲🌸 میگن ک ۳۶ دیگ نمیره اگ بدشانس نباشیم😪وگرنه بوده بچه ۳۷ ۳۸ ک ۳ روز دستگاه بوده

من ۳۵هفته ۱روز دستگاه رفتن یکیشون ۱۰روز این یکی ۱۷روز دو روزه مرخص شده وزنشونم ۲۳۰۰او۲۲۰۰بود

من امشب رفتم نامه مو بگیرم واسه پنجم ک میشدم ۳۶ و ۴ روز ولی دکترم قبول نکردو نامه رو واسه پونزدهم نوشت😢😢😢

من ۳۵ هفته زایمان کردم دستگاه نرفتن

ای ننه جان 🤭😍😍❤️

دکتربمن گفت ۳۷ هفته.زایمان.دوقلودارم.
تازه گفت اگر جفتش چرخیده باشه طبیعی.
شماکدوم بیمارستان میرید؟

مگه درد داری یا انقباض ؟
بهداشت بهم گفت نینی سی و شش هفته کامله دیگه تقریبا آمپول ریه نزدی ؟

عزیزم منم دوقلو دارم و قراره ۳۶ هفته سزارین شم ولی چون شرایط ما فرق داره دکتر خودش میدونه زمان مناسبمون کیه ک هم به ما هم به بچه ها اسیب نرسه تو خودتو با تک قل ها یکی نکن

سلام ی قل رفت دسگا بخاطر اینکه گریه نکرد .

سوال های مرتبط