۷ پاسخ

انشالله به موقع و سالم بدنیا بیاد گلم.
نه دیگه امنه

آمپول ریه میزنن دیگه خیلی نگرانی نیست

من ۳۵هفته زایمان کردم وزن بچم ۲کیلو و۵۲۵
دستگاهم نرفت خداروشکر

نمره گل

فکرنکنم از سی و پنج ب بالا دستگاه بره اگه ریش کامل باشه

بستگی به وزن بچه داره و تکمیل ریه نگران نباش عزیزم

من36 سزارین شدم وزنش خوب بود خدارو شکر دستگاه نرفت

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری