انشالله به موقع و سالم بدنیا بیاد گلم.
نه دیگه امنه
آمپول ریه میزنن دیگه خیلی نگرانی نیست
من ۳۵هفته زایمان کردم وزن بچم ۲کیلو و۵۲۵
دستگاهم نرفت خداروشکر
نمره گل
فکرنکنم از سی و پنج ب بالا دستگاه بره اگه ریش کامل باشه
بستگی به وزن بچه داره و تکمیل ریه نگران نباش عزیزم
من36 سزارین شدم وزنش خوب بود خدارو شکر دستگاه نرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.