سلام خانما میگم زیر شکمم سفته ینی بچه همون پایینه بالا نیومده؟؟؟

۳ پاسخ

اره برا منم همینه کی بالا میاد؟؟؟

اره ازین به بعد بالاتر کنار نافتم حسش میکنی

آره فعلا همون پایین

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهای بامزه مامان دوقلوهای بامزه هفته سی‌ام بارداری