من میخوام با انژیوکت سوراخ کنم گفتن بعد شش ماهگی
من که سوراخ نمیکنم اصلا
خودش وقتی بزرگ شد تصمیم میگیره
من گذاشتم بعد واکسن دوماهگی
خواستم برا چله سوراخ کنم. دکتر گفت ۲ ماهگی ب بعد سوراخ میکنم چون سیستم ایمنی بدن بچه فعال نشده
من بعد از واکسن ۲ ماهگی سوراخ کردم
من 3ماهگی گوش دخترمو سوراخ کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.