۶ پاسخ

من میخوام با انژیوکت سوراخ کنم گفتن بعد شش ماهگی

من که سوراخ نمیکنم اصلا
خودش وقتی بزرگ شد تصمیم میگیره

من گذاشتم بعد واکسن دوماهگی

خواستم برا چله سوراخ کنم. دکتر گفت ۲ ماهگی ب بعد سوراخ میکنم چون سیستم ایمنی بدن بچه فعال نشده

من بعد از واکسن ۲ ماهگی سوراخ کردم

من 3ماهگی گوش دخترمو سوراخ کردم

سوال های مرتبط