خوبه همه چیز فقط هماتوم داری باید رعایت کنی نزدیکی نکنی پله زیاد نری دسشویی فرنگی و اینا
مبارکه عزیزم من تهران رفتم دیروز نگف جنسیتو دوبارم پرسبدم
پسره مبارکه
شبیه منه هفته ات
خوبه عزیزم بسلامتی آزمایششم دادی؟؟؟
شما قبلا مشکلی نداشتی ؟ سقط مکرر _جسم سنگین بلند کنید یا اینکه ضربه خورده باشه به شکمتون؟
همه چیز عالیه عدد ان تی هم خیلی خوبه گلم ازمایشتم حتما حتما امروز انجام بده
فقط هماتوم داری که نیاز به مصرف مایعات و استراحته
عزیزم شبیه عکس سونو منه
جنسیت چیه ؟
عزیزم تا جایی که من فهمیدم همه چیز خوبه فقط هماتوم داری که باید استراحت کنی و دکتر بهت شیاف میده
میگم انتی ات با سونو قلب و پریودت چقد اختلاف داشت
منم ۱۰ روز بعد میخوام برم ان شا الله
هماتوم داری باید شیاف مصرف کنی رفع بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.