بچه ها رفتم ان تی این سونومه سر درمیارید؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

خوبه همه چیز فقط هماتوم داری باید رعایت کنی نزدیکی نکنی پله زیاد نری دسشویی فرنگی و اینا

مبارکه عزیزم من تهران رفتم دیروز نگف جنسیتو دوبارم پرسبدم

پسره مبارکه

شبیه منه هفته ات

خوبه عزیزم بسلامتی آزمایششم دادی؟؟؟

شما قبلا مشکلی نداشتی ؟ سقط مکرر _جسم سنگین بلند کنید یا اینکه ضربه خورده باشه به شکمتون؟

همه چیز عالیه عدد ان تی هم خیلی خوبه گلم ازمایشتم حتما حتما امروز انجام بده
فقط هماتوم داری که نیاز به مصرف مایعات و استراحته

عزیزم شبیه عکس سونو منه
جنسیت چیه ؟

عزیزم تا جایی که من فهمیدم همه چیز خوبه فقط هماتوم داری که باید استراحت کنی و دکتر بهت شیاف میده
میگم انتی ات با سونو قلب و پریودت چقد اختلاف داشت
منم ۱۰ روز بعد میخوام برم ان شا الله

هماتوم داری باید شیاف مصرف کنی رفع بشه

سوال های مرتبط

مامان دخملی🩷 مامان دخملی🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه برفی❄ مامان دونه برفی❄ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سه تا فرشته💝 مامان سه تا فرشته💝 ۱ ماهگی
مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم هفته بیست‌وهشتم بارداری